خرید مبلمان اداری ، دکوراسیون داخلی بینو: مهمترین نکات در رابطه با خرید مبلمان اداریمدرنچیست؟ برای دریافت جامعترین راهنمای خرید مبلاز چه روشی باید اقدام نمود؟
منبع نوشته : مبلمان اداری مدرن
اولین چیزی که باید بدانید تا بتوانید مبلمان مناسبی را برای فضای اداری خود بخرید، این است که میز، صندلی اداری و مبلمان باید شیک، چند منظوره و ارگونومیک باشند. با این وجود هنوز یک حفره بزرگ وجود دارد، بهترین مکان برای خرید مبلمان اداریمدرنکجاست؟ این مورد برای خیلیها آخرین گام در روند خرید مبلمان اداریاست. اما باید توجه شود که انتخاب جای مناسب و معتبر، مهمتر از انتخاب نوع مبلمان و کیفیت آن است. زیرا با انتخاب جای مناسب و صاحب اعتبار، شما با یک تیر چند نشان را زدهاید. در ادامه این نوشتار به نکاتی در این مورد اشاره میکنیم:
مبلمان سفارشی؛ خرید مبلمان اداریمدرن
در پاسخ به این سوال که از کجا مبلمان اداری مدرن بخریم؟ باید بگوییم از جایی خرید کنید که برای تمام اهدافتان مفید باشد. اگر میخواهید قطعات بسیار خلاقانه پیدا کنید، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که ارائه کننده قطعاتی مانند: پارتیشن اداری، میز اداری، صندلی اداری و غیره … است. همچنین فروشگاه محل خرید باید بتواند بر حسب نیاز مشتری و مکان مورد نظرش، مبلمان سفارشی شده را طراحی و تولید کند.
۱. تنوع محصول
گاهی اوقات نیاز به سرمایه یا تلاش زیاد در بازسازی مکان خود ندارید. زیرا با انتخاب مکان مناسب خرید مبلمان اداری، مجموعهی متنوع و زیبایی از مبلمان برای ایجاد تاثیر مثبت کافی را در اختیار دارید. این مجموعه در شرکتهای معتبر و صاحب اعتبار بسیار متنوع است. تنوع در قیمت و طرح، کمک شایانی به انتخاب مبلمان اداری مدرنبدون صرف هزینه زیاد یا هدر رفت وقت و انرژی میکند.
۲. اولویتها در خرید مبلمان اداریمدرن
هر نوع مبلمانی را که انتخاب میکنید، سلطنتی، کلاسیک، سنتی، مدرن و یا نئوکلاسیک، توجه به نکات زیر را در اولویت قرار دهید:
۳. نوع کسب و کار و نیازهای شرکت
هر فضای اداری با توجه به نوع کسب و کار، مبلمان اداریمناسبخود را خواهان است. به عنوان نمونه برای یک مکان بسیار رسمیاستفاده از مبلمان راحتی گزینه مناسبی نیست. همچنین یک شرکت خصوصی، با فعالیتی خاص، مبلمان متناسب با کار خود را نیاز دارد. استفاده از یک مبلمان غیرمرتبط یا استفاده از سبکی که متناسب با آن کسب و کار نیست جلوه مناسبی نخواهد داشت. همچنین هر فعالیتی بسته به نوع کار خود، نیازهای خاصی میطلبد. به عنوان مثال ممکن است در یک مکان نیاز به میزی احساس شود که برای چندین کار بهصورت همزمان استفاده شود. میزهای ال شکل یا میزهای چند منظوره با اهداف خاص برای این موارد کمککننده هستند.
۴. نیاز و سلیقه؛ خرید مبلمان اداریمدرن
متناسب با هر نوعی از کارکنان سلیقه خاصی وجود دارد. بهعنوان نمونه سلیقه کارکنان مرد با سلیقه کارکنان زن فرق دارد. همچنین صندلی اداری هر فرد باید متناسب با فیزیک بدنی او انتخاب شده باشد. در این زمینه انتخاب صندلیهای با قابلیت تنظیم، کمک میکنند.
۵. نوع مشتری
هر کسب و کاری مشتریهای خاص خود را دارد. بعضی کسب و کارها دارای مشتریهایی با رنج سنی بالا هستند. برای این افراد استفاده از سبکهای خاصی مانند مبلمان اداریسلطنتی و مبلمان اداریکلاسیکمناسبتر از سبکهای جدید است. همچنین برای کسب و کارهایی که عموم مردم به آنها نیاز دارند، استفاده از سبکهایی مانند نئوکلاسیک و مدرن بهتر است.
۶. مکان نصب مبلمان اداری
برای خرید مبلمان اداریمدرن، توجه به مکان مورد نظر نیز دارای اهمیت است. بهعنوان نمونه برای یک مکان بزرگ استفاده از سبک کلاسیک مناسبتر از سبک مدرن است. همچنین فضاهای کوچک نیازمند اجرای سبک و نوعی از مبلمان هستند که در بزرگ نشان دادن فضا تاثیرگذار باشد. بهعلاوه گاهی اوقات بعضی از مکانها دارای شرایط خاصی هستند، در این صورت نیاز به سفارش نوع خاصی از مبلمان بنابر شرایط فیزیکی و معماری داخلی آن محیط وجود دارد. در این صورت انتخاب یک مکان مناسب برای سفارش و خرید مبلمان اداریخوب بسیار کمک میکند. به این روش با مشاورههای تخصصی و ارائه راهکارهای خاص، فضای موجود به صورت حداکثری مورد استفاده قرار میگیرد.
نحوه خرید مبلمان اداریمدرن
گفتیم که باید متناسب با نیاز محیط اداری و سلیقه کارکنان، مشتریان و خودتان مبلمان اداری سفارش دهید. برای این منظور باید به سراغ شرکتهای معتبر و صاحب نامیبروید که آزمون خود را در این حیطه پس دادهاند. این شرکتها در تولید محصولات خود موارد زیر را رعایت میکنند:
- هیچگاه بهخاطر پایین آوردن قیمت مبلمان اداریخود حاضر به استفاده از جنس نامناسب نیستند.
- دارای طراحی مبلمان جدید هستند.
- سبکهای متنوع و انواع متفاوتی از یک محصول را ارائه میکنند.
- دارای مشاوران و متخصصانی هستند که متناسب با مکان نصب مبلمان اقدام به سفارشیسازی مبلمان اداریمیکنند.
- دارای قیمتهای مشخص و تایید شدهای هستند و هزینههای نهایی را متناسب دریافت میکنند.
راهکاری برای خرید مبلمان اداریمدرن
شما از طریق آن میتوانید انواع مبلمان را پیدا کنید و به راحتی سفارش دهید. میزها، صندلیها، مبلمان، کابینتها و پارتیشنها، انواع محصولاتی هستند که میتوانید از این وبسایت سفارش داده و خریداری کنید. بسیاری از فروشگاهها باید دارای اعتبار فروش و خدمات مناسب برای مشتریان باشند. سیستم پاسخگویی سریع، قیمت مناسب و خدمات ارسال و نصب را نیز در فروشگاهها درنظر بگیرید. سایتهای اینترنتی کار را بسیار راحت کردهاند، بدون مراجعه حضوری میتوانید آنلاین محصولات را مشاهده و با یک تماس سفارش خود را نهایی کنید.
قیمت مبلمان اداری مدرن
قیمت مبلمان اداری با توجه به متریال و سبک آن تعیین میشود. توجه داشته باشید که مبلمان اداریدارای اصول ارگونومیخاصی است. همچنین اجرای آن در سبکهای خاص، در ایجاد تاثیر بصری مثبت بسیار نقش دارد. مبلمان اداریدر سبکهایی مانند سنتی، سلطنتی و کلاسیک متریال خاصی میطلبد و نیاز به مواد اولیه اصلی مانند چوب طبیعی یا چرم اصل دارد. همین امر در قیمت نهایی و خرید مبلمان اداریمدرنتاثیرگذار است. آنچه باید در نظر داشته باشید آن است که خرید مبلمان اداریخوب از شرکتهای صاحب اعتبار و باسابقه مانند بینو خیال شما را در هر زمینهای راحت خواهد کرد.
کلام پایانی
با توجه به نکات گفته شده در این مقاله میتوانید اقدام به انتخاب مکان مناسب خرید مبلمان اداریخوب نمایید. متخصصان و مشاوران بینو آماده ارائه راهنمایی و حضور درمکان مورد نظر جهت ارائه راهکار مناسب برای سفارش مبلمان اداریمتناسب فضای اداری و دکوراسیون داخلیشرکتتان هستند. برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت مبلمان اداری لوکس، مشاوره خرید مبلمان اداری و بررسیهای لازم با ما تماس حاصل فرمایید.